You, me and a cup of tea

Du är ju fucking underbar, If you only knew I cared for you.

Veckan startade inte helt okej. Vaknade upp i måndags med  en röst som kan bli förknippad med självaste Musse Pigg. Kunde knappt prata alls och hade en förkylning som gjorde att jag inte kunde andas genom näsan. Så de blev ingen träning för mig denna veckan. Riktigt  tråkigt att missa 2 matcher denna helgen också.

iallafall, i torsdags utan någons vetskap åkte jag ut till Mölndal och gjorde skrivningen för körkorten. Gick utmärkt, så nu är det bara den lätta biten kvar att göra. När det händer, får ni inte reda på. Mohahahaaha.

Igår va jag på damlags-match ute i Partillebohallen. Fortfarande ont i halsen, så fick jag hasa mig dit för att se ett derby mot Pixbo. Snöplig förlust och nog sagt om den matchen. Eller vad säger ni?

Idag så va de meningen att jag skulle med till Landskrona med Challs, men bror fick åka helt själv. Kännde att jag inte orkade med det idag så fick följa matchen hemifrån för första gången.

Imon ska vi på dop i Hagakyrkan. Min kusins barn ska döpas, ska väll ännah bli kul. Första gången jag ska på dop vad jag vet iallafall. sen ska vi hem till min kusin och käka lite grand. senare på kvällen så har mitt lag match ute i Askim. Brorsan lirar så ska se hur de går för honom i sin första A-lagsmatch.

Kollade precis på Max Payne. Har lirat spelet på datorn, så om man inte har spelat det så fattar man typ ingenting av filmen. Inget direkt jag kan rapportera.
Funderar på att köpa bio-biljetter till U2 3D. Verkar helfräckt när dom spelat in hela filmen som om man skulle vara där själv på konserten.

Here's one for you:
Hur vet man om en skorpa blir gammal?



Kommentarer
Postat av: Anna

Du är så uppenbar, tror hon vet ^^

2008-11-24 @ 00:04:32
Postat av: Maaatthew

Vadå vadå vad vadååå? Jag är inte SÅ uppenbar (;

2008-11-24 @ 01:14:02
URL: http://mathiasmedh.blogg.se/
Postat av: Ull

Ska med gå på U2 3D!! =) Verkar sjukt fräckt!



Skorpan.,

det kan man aldrig veta.. ;)

2008-11-24 @ 12:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0