Wild Honey

Igår va de väl en härlig dag för vissa... Not for me.

Åkte iväg med FBC Göteborg för att live-rapportera matchen mot Munka-Ljungby. När vi väl är framme så skulle vi få tag i en gübbe som hade lösenordet till trådlösa internet. Gübbjäveln,  dryg som han var, drog igång nån fet fucking förklaring om att han jobbade för kommunen och att han inte fick lämna ut lösenord. Anledningen var att vi skulle hacka oss in och samla in hemliga dokument från kommunen.. Ahmen tjena, jag är kung.. Men inte så bra ^^,
Så de blev inget mer med det, bara kolla på matchen som va pissdålig. Nog sagt om det.

Bullen och the one they call AssHat va iväg i Malmö igår och kollade på Hello Saferide. Om man ändå hade haft lika kul som ni verkade ha, hajjdööh.

Idag va väl ännah likadan som alla andra dagar som jag brukar ha, feting huvudvärk och sängliggandes med ett antal nya filmer.

Nu kollar jag nämligen på Battle Royal 2, och fajjtar med AnnaPanna om vem som är bäst, fast vi båda vet redan svaret.

Nästa veckas fråga:
Chippa Xbox 360 eller köpa ny Innebandyklubba?




In the days
When we were swinging from the trees
I was a monkey
Stealing honey from a swarm of bees
I could taste
I could taste you even then
And I would chase you down the wind

Kommentarer
Postat av: AnaBanana

AnnaPanna, Asshat och Ragge, beslutsångest? :D



Dock nöjd med inlägget, well done!

2008-11-10 @ 15:43:55
Postat av: Ullä

Chippa skiten för tusan! Vi hade supersköj!! :D

2008-11-10 @ 23:35:42
Postat av: Maaatthew

Även om jag chippar skiten så kommer du aldrig kunna slå mig ändå honey (;

2008-11-10 @ 23:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0