Lying down under a snowy sky, you me and the heaven.

Ännu en missad träning, känns väl INTE okej....  Min hals verkar inte bli det minsta bra, har gått 1 vecka nu och känner mig fortfarande kass, Har väl blivit bättre efter alla tabletter men men. Får hoppas de blir en träning imon, så man får lira matcherna i helgen.
Ligger här i soffan och kollar på Toppform nu. Samtidigt käkar jag pepparkakor och leker Cookiemonster!

Är sjukt sugen på tatuering nu. Bullen berättade förut att hon skulle fixa en på söndag. Ofta man inte blir avundsjuk på det?
Har fortfarande inte bestämt mig vafan jag ska tatuera...

Skorpion, efternamnet, nått kinesiskt ordspråk eller födelsedatumet?
Underarmen, vaden, sidan, ryggen?
Hjälp mig ännah typ. Hahehihohöhä

Mina "krypterade" meningar är tydligen inte tillräckligt svåra. Antingen får jag komma på nått bättre eller så får ni bli mer korkade...

c", )

Jul på Liseberg, någon?

Kommentarer
Postat av: AnaBanana

Du får bli bättre!



Och till tatueringen, ett kinesiskt tecken, det är väl rätt uttjatat?

2008-11-25 @ 23:23:50
Postat av: Maaatthew

Därför har jag lagt till flera alternativ =) Och jafan, jag måste jobba på't!

2008-11-25 @ 23:24:29
URL: http://mathiasmedh.blogg.se/
Postat av: AnnaBanana

Om jag, mot all förmodan, skulle tatuera in något av dina alternativ skulle det bli namnet. Kan vara käckt att kunna ljuga om ålder, och det kan man inte med födelsedatumet intatuerat ;)

2008-11-25 @ 23:44:50
Postat av: Maaatthew

Nemen Anna! Varför skulle man vilja ljuga om sin ålder?! :D

2008-11-25 @ 23:51:23
URL: http://mathiasmedh.blogg.se/
Postat av: AnaBanana

Tänk dig bara en riktigt risig 30årskris, vill du då behöva se hur länge sedan det var du föddes inte bara på dina rynkor utan även genom att ha det skrivet på dig? Sug på den! ;D (sen finns det ju andra mer uppenbara tillfällen då det kan vara passande att ljuga om ålder, men det behöver vi ju inte låtsas om här?) ;)

2008-11-26 @ 15:32:19
Postat av: Maaatthew

"oooohkaaajj" Du och dina förklaringar kommer fan knäcka mig någon dag -,-

2008-11-26 @ 15:50:55
URL: http://mathiasmedh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0