Sometimes you can't make it on your own

Medan U2 viner genom högtalarna med Guden Bono, så ligger jag här i sängen. Nyvaken me en underbar frissa och spanar in Den Ofrivillige Golfaren. Gammal klassiker som alltid går hem får en golfnörd.

And it's you when I look in the mirror
And it's you when I don't pick up the phone
Sometimes you can't make it on your own

Halvdega i sängen en timme eller två, sen har jag och broor blivit tvingade att byta till vinterdäck på farsans bil. Ibland undrar man varför man går med på allting. Men men, that's life.
Senare ikväll blir det förhoppnigsvis att dra ut till Kungälv och kolla på Challs damer mot Marstrand.
Får väl se vad dagen bär en.

Bono har gudarnas röst och jag är hans följeslagare, Bullen känn dig inte utanför. Du ska få hör mig sjunga någon gång med (;


Kommentarer
Postat av: AnaBanana

Den Ofrivillige Golfaren - god, trodde verkligen inte det var så illa, du måste hitta något att göra på dagarna!



Nästan i stil med Bullens - "jag ska pyssla". Herre.

2008-11-03 @ 16:02:50
Postat av: ull

Nej, nu har det gått för långt!!

Anna, påhopp på annat forum?!

It´s on!! ;)

GO BONO! :D

2008-11-03 @ 16:19:34
Postat av: AnaBanana

Jag tar varje chans jag får ;)

2008-11-03 @ 22:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0