One


Nyss hemkommen efter en galen bilfärd med min äckliga bror. Undrar hur i helvete han fick körkort?! Ligger i 110 på en 50 väg och kör utan ljus i mörkret. BRAA DÄÄÄÄR

Aja, tillbaka till varför jag skriver.
Va på match, Challengers mot Marstrand. Ingen idé att berätta vilka som vann. Knights förlorar aldrig? :D
Va väl ännah kul att se tjej(dam) innebandy. Mål mål mål och inga tacklingar, kuuuul :D Anna, lika ego som vanligt, lyckades lägga  mål. Grattis eller nått ;) Och Bullen med en misslyckad rensning(?) lyckades också få in bollen bakom målvakten (; Once in a lifetime, hajjjdöööh :D
Aja, enda anledningen att man kollar på innebandy är ju för att se tjejerna, inte sant?

Enda jag saknade dock va en svettig kram, enda jag begärde med :(
Blir väl nästa gång hoppas jag!

Smöra på Bullen. yes yes yeeees

hejsvejs kakdeg

Kommentarer
Postat av: AnaBanana

Du var sugen på en svettig kram alltså? Galet! ^^

2008-11-03 @ 22:21:25
Postat av: Uller

Livet är hårt MM, ibland får man kämpa för det man vill ha! ;)

2008-11-03 @ 23:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0