Miracle Drug

Your my new drug, thinking about you every day. Tralala

Sitter här med min glass i käften, ler och ser glad ut, samtidigt som jag nitar min bror för att han är jobbig! :D
Blev tydligen inget däckbyte idag heller, farsan snodde bilen av någon anledning.

Får väl se vad som händer idag, skulle dratt in till körskolan åh pluggat lite men stannar nog hemma och läser lite i boken istället.  Senare tånajjt blir det träning mellan 8 och 10, har ingen större lust att träna, men alltid skönt att springa sönder sig så man får andningsproblem.

Men men, dagens fråga:

Frukost eller ingen frukost, och isåfall keso med banan eller müsli?




There is no failure here sweetheart
just when you quit...

Kommentarer
Postat av: Anna

Härliga U2 citat.



Jag måste skaffa ett liv, eller ta tag i det jag har ^^

2008-11-04 @ 14:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0