In a little while

Nyss hemkommen från Svingeln sporthall. Kollade på mitt lag som mötte Burås. Förlust med 3-7... Inget direkt att skryta åt. Spelade sjukt dåligt med tanke på att Burås va ett pisslag ^^,

Ja ja (skånsk dialekt)

Imon blir det antagligen att dra in till stan åh köpa kaffe med tjockisen innan hon drar till Varberg, sitt hemland (: Får väl se vad vi ska göra i stan, ska iallafall dra till Design Only vid kompassen (:
Träffa mig i stan imon efter att jag vinkat hejjdå till tjockisen? :D

Senare på kvällen ska vi tydligen på Damlags-träningen, skulle träffa Walle och snacka om Fredag och Lördag har jag för mig.



Slow down my beating heart
A man dreams one day to fly
A man takes a rocket ship into the skies
He lives on a star that's dying in the night
And follows in the trail, the scatter of light
Turn it on, turn it on, you turn me on

Kommentarer
Postat av: Ull

Gillar hur du kastar ut frågan om en träff i stan helt öppet! Vem som helst som får joina då liksom?



Sluta låtsas om att du inte vill kolla på vår träning! ;) Har du tur spelar jag center...

2008-11-06 @ 00:32:04
Postat av: Maaatthew

Är man ensam så är man? (;

Men självklart vill jag kolla på eran träning, speciellt vill jag se dig lira center! :D

2008-11-06 @ 00:50:35
Postat av: Johanna

sv; Bilden på dig kommer, jag loooovar ;)

Snart blir det stan och kaffe! du bjuder! :D

2008-11-06 @ 11:24:55
URL: http://lalai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0