Grace

Varför ska man bli tvingad att skriva blogg? Som om jag har något spännande liv att snacka om, kan inte fatta någonting... Men såklart nämner vi inga namn.

Men nu skriver jag iallafall så enjoy.
Somnade vid 5-tiden inatt, liggandes het i sängen,några 100 grader i rummet och stenvaken.Enda man kunde göra var att knappa igång xboxet och lira lite på Guardillo Sanchéz, mitt alterego på FIFA 09. Kuuung!

Övergången från Älvstranden till Backadalen är äntligen klar på fredag/lördag. Så nu hoppas jag på första matchen på söndag mot Floda. hade vart grymt kul att komma igång med matcherna äntligen.
Igår blev det ett impulsköp på ny innebandyklubba, blev en Volcano Curve (: Första träningen med den idag, boom upp i krysset? Rykterna går att självaste legenden Anders Hellgård kommer ner och tränar med det unga lovande Backadalen.

Over and out.




Grace
It's a name for a girl
It's also a thought that changed the world
And when she walks on the street Y
ou can hear the strings
Grace finds goodness in everything

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0