Desire

Kan väl börja med att säga att jag sov länge idag! WOHOOO Gott som fan.

Men åter till dagens händelse.

Challengers - Surte. Derby. Stämningen är hög. Boom, CHALLENGERS 7-2!
Med andra ord, bra match med många mål. Makes no sence att dom går ner på 2 kedjor när man leder med 3-4. Anna fick iallafall lägga in "hårdarbetande" mål... ^^,
Vad mer ska man skriva då.. Våran egen Bulle spelade grymt bra, fast tror allt jag får lära dig hänga några sköna backskott i bortre krössss. Sani klinga målvass som vanligt. Nicole hjärnskakning(?).

Nu sitter jag här i soffan, med datorn i knät, framför öppna spisen och värmer mig. Hade ju kunnat haft en roligare fredagkväll än att sitta hemma för tillfället.
Nästa fredag hoppas jag de blir MYCKET roligare att spöa er (; Om det nu blir något, om ingen bangar ur!





She's the dollars
She's my protection
Yeah she's a promise
In the year of election
Oh sister, I can't let you go
Like a preacher stealing hearts
At a traveling show

Kommentarer
Postat av: Anna

It's a challenge! ;D (tusan vad fyndig jag är då!)

2008-11-07 @ 22:59:27
Postat av: Million Dollar Baby

Grymt bra, stekhet som vanligt. Oh ja!

2008-11-08 @ 00:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0