All Because Of You

Nerbäddad i soffan, framför dom gula tecknade krumelurerna på tv. Med andra ord, bror min har nallat fjärrkontrollen och slått på Simpsons.

Gick upp förvånandsvärt tidigt idag, vid 11 tiden! Yes yes, it's true. Fick ett sms imorse som jag blev väckt utav.
"God Morgon Tjockis!"
Kul att bli väckt sådär? Jag är glad, jag är glad!
Men iallafall, drog in till stan vid 1 tiden med Johanna. Käkade frukost på espresso house. Sen blev man ännah tvingad att följa med i tråååkiga affärer, men gullig som jag är, så följde jag självklart med :)
Själva idén med att åka in till stan va att jag skulle checka in en butik som min moder hade rekommenderat, Design Only hetteren. Till slut när vi va klara så fixade Johanna en biljett till Varberg och jag drog till trafikskolan och pluggade lite.
Aja, så nu sitter jag här och funderar...

Efternamnet på armen eller på ryggen...?




Some people get squashed crossing the tracks
Some people got high rises on their backs
I'm not broke but you can see the cracks
You can make me perfect again

Kommentarer
Postat av: AnaBanana

Tatueringen som vållar tankeverksamhet?

2008-11-06 @ 17:05:27
Postat av: Johanna

RYGGEN!

idag kommer jag hem! PUSSSSS

2008-11-09 @ 12:51:57
URL: http://lalai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0